Wij helpen bij je keuze

image

QIOSQ(+)

Personeels-en loonadministratie met uitgebreide rapporteringsmogelijkheden? Vanaf je eerste medewerker ben je bij Qiosq of Qiosq+ aan het juiste adres. Troeven:

  • Een aparte app voor je medewerker(s) waar ze hun afwezigheden kunnen beheren en loonfiches kunnen inzien.
  • Eenvoudig in beheer
    • Voor de HR-medewerker:
      • klantenportaal met toegang voor andere partijen waaronder je boekhouder
      • focus op loonadministratie
      • uitgebreide rapportering
      • basisversie met extra modules voor afwezigheden, ziekteverzuim, boekhouddocumenten en maaltijdcheques.
    • Voor de werknemer: directe toegang tot de extra modules via het portaal

image

Startmpleo

Wil je je mensen betrekken bij het all-round HR-proces en ben je al met meer dan 20 medewerkers actief? Startmpleo is de geknipte oplossing voor jouw bedrijf.

Troeven:

  • Modern en ongecompliceerd 
  • Autonomie en betrokkenheid voor je medewerkers, die hun persoonlijke administratie zelf beheren.
  • Interne communicatie tussen medewerkers
    • Voor de HR-medewerker:
      • registratie van aan- en afwezigheden
      • interne communicatie met je medewerkers
      • digitale personeelsdossiers
      • dynamisch organigram
      • documentarchieven beheer van materiaal (PC, GSM,…)
    • Als medewerker: rechtstreekse toegang tot het platform beheer van je verlofaanvragen kennishub voor je HR-gerelateerde vragen