Qiosq(+) of startmpleo?
Beheer al je HR-zaken moeiteloos via je laptop, tablet of smartphone. Focus op je kerntaken en reduceer je administratie tot het strikte minimum. Twee oplossingen om in te zetten voor je personeels- en loonadministratie. Beiden naadloos verbonden met onze performante loonmotor, wat zorgt voor een nauwkeurige en stipte loonberekening.
Wij helpen bij je keuze
QIOSQ(+)
Personeels-en loonadministratie met uitgebreide rapporteringsmogelijkheden? Vanaf je eerste medewerker ben je bij Qiosq of Qiosq+ aan het juiste adres. Troeven:
- Een aparte app voor je medewerker(s) waar ze hun afwezigheden kunnen beheren en loonfiches kunnen inzien.
- Eenvoudig in beheer
- Voor de HR-medewerker:
- klantenportaal met toegang voor andere partijen waaronder je boekhouder
- focus op loonadministratie
- uitgebreide rapportering
- basisversie met extra modules voor afwezigheden, ziekteverzuim, boekhouddocumenten en maaltijdcheques.
- Voor de werknemer: directe toegang tot de extra modules via het portaal
- Voor de HR-medewerker:
Startmpleo
Wil je je mensen betrekken bij het all-round HR-proces en ben je al met meer dan 20 medewerkers actief? Startmpleo is de geknipte oplossing voor jouw bedrijf.
Troeven:
- Modern en ongecompliceerd
- Autonomie en betrokkenheid voor je medewerkers, die hun persoonlijke administratie zelf beheren.
- Interne communicatie tussen medewerkers
- Voor de HR-medewerker:
- registratie van aan- en afwezigheden
- interne communicatie met je medewerkers
- digitale personeelsdossiers
- dynamisch organigram
- documentarchieven beheer van materiaal (PC, GSM,…)
- Als medewerker: rechtstreekse toegang tot het platform beheer van je verlofaanvragen kennishub voor je HR-gerelateerde vragen
- Voor de HR-medewerker: