Ongetwijfeld hebt u al vaker een gesprek gehad met medewerkers die betrokken waren in een conflict getriggerd door een klant. Ieder lid van een team dat rechtstreeks met klanten in contact komt heeft af te rekenen met conflict- en agressiesituaties. Klanten en bezoekers kunnen beledigend, overdreven ongeduldig, seksueel grensoverschrijdend, bedreigend … uit de hoek komen. De kans is groot dat een medewerker - verrast door de uitval - intuïtief en emotioneel reageert. De situatie escaleert dan. Maar het kan ook anders: rationeel, oordeelkundig en professioneel!
De workshop is bedoeld voor medewerkers die tijdens de uitvoering van hun werk regelmatig in contact komen met klanten, bezoekers of derden.
De workshop "Omgaan met agressief gedrag” is (inter-)actief en wordt op maat van de organisatie geschreven. Het is van belang dat de workshop is aangepast aan de eigenheid van uw organisatie. Voorafgaande aan de workshop, wordt daarom een voorbereidende vergadering georganiseerd. Tijdens deze meeting wordt bepaald hoe we de workshop optimaal kunnen doen aansluiten bij uw activiteiten en bedrijfscultuur.
De opleiding samengevat:
Onze lesgevers zijn experten met ruime ervaring in kleine en/of grote ondernemingen, zoals consultants.
Bel ons op 02 526 86 44
of stuur een mail naar academy@attentia.be