Qiosq en Qiosq+
Op zoek naar een efficiënte, correcte én toegankelijke tool voor personeels- en loonadministratie? In Qiosq neem jij enkel de personeelsgegevens voor je rekening.
Over de loonberekening ontfermt je klantenbeheerder zich. Zo blijft je loonadministratie altijd up-to-date en conform de meest recente sociale wetgeving.
Qiosq is modulair - Je kiest enkel wat je nodig hebt
Vanuit een stevige basisversie, bouw je zelf verder aan een uitgebreide oplossing voor al je personeelszaken.
De combinatie van verschillende modules tilt je efficiëntie naar een hoger niveau. Basisgegevens worden van de ene naar de andere module overgenomen. Zo daalt het risico op fouten en win je simpelweg tijd.
1
- Geautomatiseerde verlofaanvragen
- Ziekte input
- Tellerstanden raadplegen
2
Automatische bestelling bij de leverancier zonder extra handelingen
3
Gedetailleerde gegevens over ziekteverzuim met percentages en frequentie (Bradfordfactor)
4
Openstaande facturen, openstaande saldo’s en journaalposten in één oogopslag
5
Exporteer, consulteer en filter gegevens in Excel om inzichten te verwerven
6
Exporteer journaalposten naar Excel en integreer ze met je boekhoudpakket
Een appje – voor je medewerkers
Via hun smartphone kunnen je medewerkers heel eenvoudig:
- Verlof aanvragen
- Ziekte registreren
- Loonbrieven raadplegen
- Onkostenbeheer (optioneel)
Met de module ‘Mijn afwezigheid’ krijg je de app er gratis bovenop.
Digitaliseer je HR-omgeving vandaag nog
Je bent al klant en wil je bestaande omgeving optimaliseren of uitbreiden? Je bent nog geen klant en wil meer informatie over onze services en tools? Geef ons een seintje en we nemen contact op!