Qiosq is modulair - Je kiest enkel wat je nodig hebt

Vanuit een stevige basisversie, bouw je zelf verder aan een uitgebreide oplossing voor al je personeelszaken.

De combinatie van verschillende modules tilt je efficiëntie naar een hoger niveau. Basisgegevens worden van de ene naar de andere module overgenomen. Zo daalt het risico op fouten en win je simpelweg tijd.

1

Mijn afwezigheid

  • Geautomatiseerde verlofaanvragen
  • Ziekte input
  • Tellerstanden raadplegen

2

Maaltijdcheques

Automatische bestelling bij de leverancier zonder extra handelingen

3

Export ziekteverzuim

Gedetailleerde gegevens over ziekteverzuim met percentages en frequentie (Bradfordfactor)

4

Boekhouddocumenten

Openstaande facturen, openstaande saldo’s en journaalposten in één oogopslag

5

Loonstaten naar Excel

Exporteer, consulteer en filter gegevens in Excel om inzichten te verwerven

6

Journaalposten naar Excel

Exporteer journaalposten naar Excel en integreer ze met je boekhoudpakket

Digitaliseer je HR-omgeving vandaag nog

Je bent al klant en wil je bestaande omgeving optimaliseren of uitbreiden? Je bent nog geen klant en wil meer informatie over onze services en tools? Geef ons een seintje en we nemen contact op!