Primaire tabs

U bent hier

Connected Time

Met Connected Time doet u de opvolging van afwezigheden, tijdsregistraties, teamplanning,... volledig digitaal, op het DOTS platform. Vereenvoudiging en automatisatie van uw HR-administratie zorgt voor meer efficiëntie. Bovendien kan iedere medewerker er mee aan de slag, waardoor ze meer betrokken zijn en ownership krijgen. Voor een leidinggevende wordt het makkelijker om inzicht te krijgen in planning van verlof en uurroosters. Op die manier kan er optimaal gebruik gemaakt worden van de beschikbare capaciteiten.

 

Focust u zich op uw kerntaken?

Waarom kiezen voor DOTS Connected Time?

  • Administratieve vereenvoudiging
  • Automatisatie van uw hr-administratie
  • Altijd en overal toegang
  • Meer ownership voor uw medewerkers
  • Optimaler inzetten van capaciteit

Wat levert de software u op?

  • Inzicht in Kalender Data
  • Aan-/Afwezigheden
  • Geïntegreerde loonverwerking
  • Team scheduling
  • Events
  • Tijdsregistraties (klok)
  • Geïntegreerde tijdsverwerking

 

Connected Time

Connected Time is een onderdeel van DOTS. Dat is ons handig online platform dat HR en Well-being samenbrengt en op die manier zorgt voor bredere inzichten en een succesvoller beleid. DOTS bestaat uit verschillende solutions die u moduleerbaar kan inzetten. Connected Time is één van de solutions binnen DOTS en kan gecombineerd worden met Document Management om ook uw ziektebriefjes digitaal te beheren.

 

Medewerker
Medewerker

Geef medewerkers ownership over eigen aan- en afwezigheden.

HR
HR

Handige automatisatie verhoogt de efficiëntie van de HR medewerker.

Organisatie
Organisatie

Verdeel verantwoordelijkheden tussen HR, Manager en Medewerker en maak zo optimaal gebruik van competenties.