“Attentia speelt kort op de bal. Dat is van levensbelang in de horeca.”
Matthieu Spruytte, personeelsmanager Eccellenza

Eccellenza laat mensen eten en genieten in stijl. Van families tot bedrijven, allemaal zijn ze welkom in één van hun zeven geselecteerde restaurants en feestzalen. Het bedrijf werd opgestart door Rudy Maes in Kuurne, toen nog onder de naam Passim. De gedrevenheid van Rudy Maes en zijn medewerkers leidde al snel tot de geboorte van een nieuw concept met gerenommeerde all-informules aan een uitstekende prijs-kwaliteit. Enkele jaren geleden veranderde Passim zijn naam in Eccellenza.”

Matthieu Spruytte, personeelsmanager, werkt al dertien jaar bij Eccellenza. Hij is gepokt en gemazeld in de horeca, deed lang ‘de zaal’ en was ook gerant. “Je kunt onmogelijk mensen aansturen als je de sector niet door en door kent”, zegt hij.

 

Download de volledige case

Uitdagingen

  • Te lange wachttijd voor antwoorden op juridische vragen.
  • Loonberekening nam te veel tijd in beslag.
  • Fouten in loonberekeningen.
  • Niet altijd een vast aanspreekpunt.

Oplossingen

  • Attentia kan Dimona’s zelf inlezen, dus duidelijke uitbetalingslijsten nu.
  • Twee vaste aanspreekpunten. Er is altijd een back-up.
  • Professioneel juridisch advies.

Resultaat

  • Correcte en tijdige loonberekeningen.
  • Snel antwoord op vragen.
  • Vlotte Dimona-aangiftes.
  • Duidelijke antwoorden op juridische vragen.
  • Tijd voor nieuwe initiatieven.