“Bij ons staat het welzijn van de medewerkers bovenaan op de prioriteitenlijst."
Jürgen Platel, Interne preventieadviseur, Baloise Insurance

De merknaam Baloise Insurance bestaat vijf jaar in België en is een geliefd merk bij verzekeringsmakelaars, privé-klanten en bij de medewerkers. “Bij ons staat het welzijn van de medewerkers bovenaan op de prioriteitenlijst,” vertelt Jürgen Platel, interne preventieadviseur bij Baloise Insurance. Met een uitgebreid programma aan welzijnsactiviteiten waaruit medewerkers kunnen kiezen, beseffen ze bij Baloise dat een gezonde geest en een lichaam in topvorm ook zijn vruchten afwerpt op de werkvloer. Investeren in sport, gezondheid en welzijn op het werk vindt Baloise Insurance cruciaal. “Gelukkige medewerkers maken gelukkige klanten en daarom vinden we die investeringen in onze eigen medewerkers en makelaars erg belangrijk. Zo is Baloise Insurance uitgegroeid tot een gekend en gerespecteerd merk en dat wensen we zo te houden,” vertelt Henk Janssen, CEO van Baloise Insurance. Met onze Fit check-up gingen alvast heel wat medewerkers aan de slag en mét resultaat!
 

Ontdek hun verhaal hier.

 

 

Hoeveel stappen zet uw bedrijf?

Benieuwd hoe uw onderneming de eerste stap kan zetten?

Ontdek ons Vital Company programma en maak het verschil!

 

Uitdagingen

  • Medewerkers sensibiliseren en aanzetten tot meer beweging.
  • Verhogen van de vitaliteit.

 

Oplossingen

  • Inzetten op welzijn van de medewerkers d.m.v. het aanbieden van Fit check-ups

Resultaat

  • Een groot aantal medewerkers nam deel aan de Fit check-up
  • Gemiddeld behaalden deze medewerkers een mooie vooruitgang
  • Er ontstond een ‘community’ van medewerkers die elkaar aanzetten tot meer beweging
  • Tal van medewerkers namen deel aan sportevenementen zoals de Antwerp 10 miles