“De combinatie van persoonlijk contact en professionele bijstand met gespecialiseerd advies is een serieuze troef voor ons kantoor.”
Kathleen De Batselier, Bestuurder, CVBA Belfius Zottegem-Gent Zuid

Recent besloot de directie van CVBA met Kathleen De Batselier, Bestuurder, CVBA Belfius Zottegem-Gent Zuid over te gaan naar Attentia; niet alleen voor de loonadministratie maar wel het uitbesteden van het totale pakket van sociaal secretariaat, preventie en bescherming en kinderbijslagfonds, sprak hen aan.

De CVBA is een franchise van Belfius Bank & Verzekeringen en opereert autonoom. Door fusies in 2009 en 2016 is dit kantoor gegroeid tot een organisatie met een 45-tal medewerkers. Het kantoor wil de voordelen van de vlakke structuur van een KMO combineren met de professionele omkadering van een grootbank. Daarom doen ze graag beroep op een externe partner en dit niet alleen voor de loonadministratie.

 

Belfius case study Attentia

Uitdagingen

  • Administratieve taken weghalen bij bestuurder
  • Toegang krijgen tot gespecialiseerde kennis om verloningsbeleid structureel op punt te zetten
  • Alle medewerkers gemotiveerd houden

Oplossingen

  • Het totale pakket van uitbestede diensten en één contactpersoon voor loonadministratie, link met het HR -zelfserviceportaal, kinderbijslagfonds, Preventie en bescherming en advies omtrent verloning en functiecategorieën

Resultaat

  • Snelle en professionele opvolging van HR-vragen van medewerkers
  • Transparantie in verlof-en verloningsbeleid
  • Minder operationeel en administratief werk voor Belfius
  • Hogere efficiëntie en meer tijd voor kerntaken en commercieel succes
Feeling good works great