“We zijn een jonge kmo, met veel ‘eerste keren’. Attentia ondersteunt ons bij dit groeitraject.”
Jurgen Koster, Algemeen Directeur TOPdesk Belgium

De ambitie van TOPdesk, leverancier van service management software, is om andere organisaties te helpen bij het verbeteren van hun dienstverlening en het opvolgen van meldingen. Voor de groeipijnen bij het eigen groeitraject deed de kmo een beroep op Attentia.

Digitalisering van de personeelsadministratie via de modulaire app QIOSQ Plus, gecombineerd met de afwezigheidsmodule bood een oplossing op de uitdagingen van de snelle groei en de complexe wetgeving inzake HR en Welzijn. “Als je kan terugvallen op een expert in de materie, kom je samen tot een sterker HR-beleid”, aldus Jurgen Koster, Algemeen Directeur TOPdesk Belgium.

 

 

Download de volledige case

Uitdagingen

  • Snelle groei 
  • Complexe wetgeving inzake HR en welzijn 
  • Duidelijke en efficiënte rapportage
  • Vereenvoudigen verlofaanvragen en opvolging ervan

Oplossingen

  • Digitalisering via QIOSQ Plus tool voor personeelsadministratie
  • Afwezigheidsmodule
  • Één aanspreekpunt bij Attentia en ondersteuning door consultants

Resultaat

  • Minder tijd nodig voor loonadministratie en opvolging verlofaanvragen
  • Beter HR-beleid (op maat) voor groeiende kmo
  • Expertise bij ‘eerste keren